Paslaugos

Pilnas buhalterinės apskaitos tvarkymas smulkioms ir vidutinėms įmonėms nuo A iki Z

Mes teikiame šias paslaugas

Pilnas buhalterinės apskaitos tvarkymas
smulkioms ir vidutinėms įmonėms nuo A iki Z

  • Pagal pateiktus pirminius buhalterinės apskaitos dokumentus tvarkoma buhalterinė apskaita.
  • Įmonės vadovas ir atsakingi darbuotojai konsultuojami apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Rengiamos mokesčių ataskaitos ir deklaracijos kontroliuojančioms institucijoms.
  • Įmonės esamos buhalterinės apskaitos optimizavimas ir priežiūra.​​

Darbo užmokesčio apskaita

  • Apskaičiuojamas darbo užmokestis įmonės darbuotojams
  • Parengiami darbo užmokesčio išmokėjimo žiniaraščiai
  • Atsiskaitymo lapeliai darbuotojams
  • Teikiamos deklaracijos VSDF (Sodrai), VMI
  • Rengiamos pažymos darbuotojams apie priskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį
  • Galima pagal suderintą formą parengti reikalingas ataskaitas įmonės vadovybei.

Vyriausiojo buhalterio funkcija

  • Skirta įmonėms, turinčioms buhalterį – apskaitininką, kuris atlieka nesudėtingas buhalterinės apskaitos operacijas įmonės viduje.
  • Visų buhalterio/apskaitininko atliktų operacijų patikrinimas
  • Kitų suderintų apskaitos operacijų atlikimas
  • Darbo užmokesčio apskaita
  • Susijusių mokesčių apskaičiavimas bei deklaravimas
  • Konsultacijos
  • Vidaus ataskaitų rengimas įmonės vadovybei.

Įvairi finansinio patarėjo pagalba

  • Įmonės finansinių rodiklių analizė.
  • Konsultavimas dėl finansinių sprendimų.

Kitos paslaugos kurias gali suteikti kvalifikuotas partneris

  • Kiekviena aptarnaujama įmonė turi savitą paslaugų specifiką, todėl negalima taikyti standartinių sprendimų visoms kompanijoms.
  • Kiekviena mūsų aptarnaujama bendrovė gauna visapusišką pagalbą ją dominančiais klausimais, kuriuos visada sprendžiame kartu, kvalifikuotai ir operatyviai.